Ærlighet er ingen skam

Lekker mamma på Julebord – OG ett stykk melkesprengt pupp!

Jepp, du leste helt riktig! Følte meg supersexy og klar for julebord. Starta å sminke meg tidlig på dagen. Dusja til og med samme dag! Superfornøyd med sminket og følte meg helt ny! For en lekker mamma!

Julebord med jobben som jeg har sagt opp. Og tenkte jeg skulle være ekstra sexy og møtte i stram kjole og høye hæler. Under kjolen hadde jeg til og med sexy undertøy som jeg ikke har brukt på nesten 1 år!

FY SÅ HERLIG! OG FY SÅ SEINT DET STARTET! KLOKKA ÅTTE! Nesten rett i leggetida… Min leggetid altså. Jeg kjørte på med en redbull, som jeg ikke har hatt på nesten 2 år! Det funka utmerket på nesten tom mage. Eneste jeg har fortært den dagen var babygrøt. Klart å spise meg ut av hus, så stjelte litt barnegrøt. VELDIG GODT! Flaut… Uansett.

Nå som jeg ikke ammer på dagen lengre økte selvfølgelig melkeproduksjonen da jeg pumpet i bare to dager. Jeg måtte pumpe litt slik at han hadde melk når foreldrene mine skulle sitte barnevakt på kvelden…

Så har jeg en favorittpupp å pumpe ifra. DUMT! VELDIG DUMT! Så ut over kvelden ble det trangere og trangere på den ene siden. Joda, lekasjen startet også. Kan tro jeg var glad for at jeg valgte en sort kjole! Så følte meg ekstremt lekker mot slutten av kvelden da man veldig tydelig kunne se at den ene puppen var MYE større en den andre.

julebord

Og jeg snakker tredobel størrelse!Se min vakre illustrasjon av resultatet…

MEN for en koselig kveld! Utrolig deilig å komme seg litt ut og bare være lille meg. Eller med min lille og store venninne…Tenk at jeg ikke kom hjem før klokken var 01! Rebelsk mamma på byen!

Leave a Reply

