Ærlighet er ingen skam · Diverse

For en fornærmelse!

Ja, tenk det du! Jeg har endelig skaffet ei ega brystpumpe, og tenkte jeg skulle få testa dette ut. Jeg fikk tidligere låne en ifra en snill nabo under mitt verste brystspreng! Dumme meg ønsket ikke invistere i ei pumpe. Altfor dyrt! Fra pris på 500 spenn for ei manuell pumpe. Men fyttigrisen for ei flott invistering! Man må jo bare invistere i slike ting med en gang. Man er dum som venter. Man er vel såpass naiv og tenker at jeg er så spesiell at dette skjer ikke meg. Men joda! Du er jo et kvinnfolk, så hør på dem med erfaring du. Ditt naud.

Så her om dagen var været så utrolig fint. Jeg pumpa det jeg kunne, plasserte flaskene i en termobag og tusta av sted. Nydelig tenker jeg. Kommer ned til sentrum ca 20 minutter senere og poden vil ha mat. Jeg gliser av hvor lett dette blir, istedenfor å måtte finne seg et prøverom å sette seg på! Så frem med flaska og stapper den i kjeften på den lille. Neida, selvfølgelig var melka blitt altfor kald! Det måtte da mamma skjønne at dette kunne han ikke ha. Så jeg ender opp på en benk midt i sentrum med puppen ute. Jeg var lur som gikk i finværet! Det samme skjedde jo selvfølgelig på vei hjem. Og ekstra gøy er det når du nesten er hjemme, men den lille nekter å stoppe å grine. Smokken vil han ikke ta nå, for nå er det kun mammas pupp som er god nok! Så da står jeg på sykkelstien, nesten helt hjemme og må amme. Hva gjør man ikke for sine søte små?

Heldigvis var det bare å varme opp melka hjemme, da var det greit med flaske. Jeg er livredd for å få skikkelig brystspreng igjen ved å skulle melke for mye. Fy søren å vondt det var. Det kommer nok noe igjen, men da skal jeg være flink å pumpe ut sprengen!

Å noe så genialt. Jeg fikk kjøpt en sånn bitte liten brystpumpe til 69 kroner som jeg har i veska. Man vet jo aldri når sprengen kommer, eller om man plutselig må av sted og noen trenger å passe poden for deg. Da er det kjekt å kunne pumpe av noe melk gitt!IMG_20160119_100004.jpg

DENNE REDDA LIVET MITT! Brystpumpe fra avent… Ahhhh… LIvet er herlig når noen tenker på slike ting…

Leave a Reply

