Ærlighet er ingen skam · Diverse

Bytter hodeskinn!og hva er den lukta?

Seriøst, hva er det som skjer?! Jeg har nå hørt om skurv disse spebarna får, men det så ikke ut til at han skulle få det. Plutselig en dag var hele hodebunnen dekket av gulaktig fet og vanelig hvit flass. For all del ikke smør dem inn med noe. Beste tips er å ta en tørr klut, eller myk spebarnshørbørste for å massrere hodebunnen. Det forsvinner av seg selv og skal ikke graves av, men det som faller av kan gres ut. Masering av hodebunn øker naturlig fettproduksjon eller hva det er. Samme som oss voksne. Tross alt et lite menneske dette.

Jeg bytta på poden fordi jeg syntes han lukta så fælt da han lå med hodet på skuldra mi. Nytta ikke, så trodde det var noe i håret og vaska det og. Til ingen nytte. Ørene! Det er ørevoks som lukter. Jeg måtte le litt, og litt fortvilet over disse ørevatt pinnene, også kalt q-tips, som er til barn ikke rekker inn der all ørevoksen har etablert seg. frem med høytrykksspyleren far!

Det var ihvetfall det jeg trode til jeg skjønte at det var gulp som har samlet seg i valkene rundt halsen. Vikitig å ikke glemme alle kriker og kroker!

Leave a Reply

