Diverse · Hjemmelaga mat og barnemat

Pølsespagetti!

Haha, jeg husker ikke helt hvor jeg har sett dette, men husket nå på dette om dagen da vi ikke hadde mye annet enn pølser i kjøleskapet. Og lunsj måtte vi jo ha!

Oppskrifta lyder:

  • Pølse (valgfritt)
  • Spagetti (Jeg brukte fullkornsspagetti)
  • Ketchup

Jeg lar bildene fortelle med en liten kommentar til…IMG_20160214_113719.jpg

Problemstilling 1. Få den oppi gryta… (Jeg kokte opp vann i vannkokeren og helte over slik at de bøyde seg.)

Problemstilling 2. Koke lenge nok slik at spagettien inni pølsa også blir kokt nok.

Problemstilling 3. Ha tålmodighet til å stappe mange spagetti i hver pølse.

IMG_20160214_114326.jpg

Ikke så veldig vellykket! Hadde ikke tålmodighet nok til å unngå at spagettien knakk…

IMG_20160214_115827.jpg

Blir jo litt kult.

Bare synd poden ikke har tenner enda og må  ha oppdelt pølse…

IMG_20160214_115830.jpg

MMM! Men det smakte kjempegodt! Ketchup måtte han au ha litt på 😉

Leave a Reply

