Diverse · Hjemmelaga mat og barnemat

Pannekaker!JAMMI!

Fabelaktig! I dag slo vi til med sunne pannekaker 🙂

pannekaker1.jpg

Æ brukte:

  • 2 dl Grovt mel
  • 4 dl Lettkokte havregryn
  • 1 L Melk
  • 4 Egg
  • Smør

Jeg fant en standard oppskrift og brukte ca det jeg har. Tips er å begynne med melke, ca hvor mye man vil ha og så begynner å helle opp i det andre. Dette syntes nå jeg er lettest. Oppskrifta jeg fulgte, sånn ca var: her

Jeg stekte små pannekaker på lav varme ganske lenge og serverte med syltetøy og eplebiter! 🙂

 

Røra ser ikke så god ut før stekinga, men ble veldig godt!

pannekaker2.jpg

 

 

 

Leave a Reply

