Diverse

Mamma og karriere kvinne?

Jeg er så rastlaus av meg, og kan absolutt ikke begynne i en a4 jobb etter permisjonen. Nå mens jeg er i permisjon bruker jeg tiden til å prøve ut mye nytt og faller tilbake på mye av det jeg liker. Merker jeg stortrives her hjemme. Så håper jeg får til dette med bedrift jeg har nevnt tidligere. Har begynt som freelance journalist for et dansk firma, jobber med nettbutikk via min bedrift og driver å oversetter for et annet firma. Og slik stortrives jeg! Jeg må ha mange baller i lufta på en gang.

Så om drømmen min går i oppfyllelse kan jeg fortsette slik etter permisjonen. Med litt hard jobbing så er det mulig å få til!

Jeg liker å stå på, og jeg liker å jobbe med hobbyene mine. Om man får betalt er det en stor bonus, og ikke minst helt nødvendig. Som sagt. Jeg nekter nesten å tilbake i jobb jeg har hatt. Så om jeg kan erstatte dette med en av mine deltidsjobber… åja, da blir alt perfekt…

Det er faktisk mulig for oss mødre å ha en karriere, hvis man vil! Noen oppdager at de ønsker å være hjemme på fulltid, andre vil jobbe fulltid og som meg, ha muligheten til litt av begge.

Til tross for at jeg er utstlitt. Ja, helt sant. Jeg er utslitt, men får faktisk energi av den lille og når jeg får litt tid innimellom til å gjøre de tingene jeg liker å gjøre. Som å skrive på denne boka, drive litt med nettbutikken min, bedriften, freelance oppdrag, trilleturer og gjøre ting sammen med min mann.

Leave a Reply

