Ærlighet er ingen skam · Diverse

Jaaaada! Det har jeg gjort!

Kan man bli en større løgner! Jeg tar meg selv i å si at det er ordnet eller gjort, men så har jeg faktisk ikke gjort det. Jeg vet jeg burde, men utsetter og utsetter. Jeg gidder liksom ikke. Og når først poden sover eller vi gidder å gjøre noe, så er det det siste på lista jeg tenker på. Da er det bare: den lille, og meg, meg og atter meg. Så får du og alt det andre komme etterpå.

Angrende når vi går tom for mat eller man sitter der uten dasspapir. (Ulempen med mann som har reisejobb. Litt langt å kjøre fra Alta og ned til sørlandet: Hei kjære, vi er tomme for dasspair og æ har drita. Kan du kjøre å hente?) DET blir liksom ikke helt aktuelt.

Litt flinkere til å prioritere ting som bare MÅ gjøres, og ting som kan vente.

Leave a Reply

