Ærlighet er ingen skam · Diverse

SI OPP DA!

Så hadde man plutselig sagt opp jobben sin! DET føles veldig veldig rart! Jeg har vel egentlig aldri sagt opp en stilling før. Plutselig var det kapittelet over.

På en måte føles det veldig godt. Jeg var faktisk veldig lei jobben nå. For all del, en flott jobb om man bare skal ha det som deltid på siden av noe annet. Men nå jeg er ute etter fulltidsjobb, så følte jeg at jeg stod fast!

Nå som dette kapittelet er over, har jeg en annen jobb å komme til etter endt permisjon. Denne gleder jeg meg masse til! Her får jeg styre min egen butikk, og alt hva det har å innebære fra personalansvar til å stå i butikk.

Fra høsten skal jo poden i barnehagen, så de ønsket å holde kontakten, i tilfelle de hadde behov på dagtid. Det høres bra ut! Litt skummelt å ha sagt opp en jobb… Spesielt da den jobben som erstatter er veldig sesongbasert, og jeg aner ikke hvor mye jeg får jobbe her til høsten når han skal i barnehagen!

Freelancejobbinga mi går jo ikke akkurat på skinner! Dukker opp småtterier her og der. Og man blir ikke rik av det! Litt mer for å drive med lidenskapen at jeg har egen bedrift. Hvem vet? Plutselig, mirakuløst tar dette av, og det er noe jeg kan leve av. Men så vinner jo æ i lotto hver helg og da. Så sannsynligheten er jo kjempestor…. ØHM…Kremt!

Leave a Reply

