Ærlighet er ingen skam · Diverse

SØVN! HVOR ER DU?!- Klar til kamp!

DET må være lov å være drittei av å ikke få soveten hel natt?! NÅ begynner jeg å kjenne at jeg har fått nok. Å ha gått så lenge uten en god natts søvn. I gjennomsnittet sover jeg 4 timer hver natt, og dette begynner å tappe meg for krefter.

Det er ikke det at jeg ikke takler det, men du kjenner vel følelsen av at nå er det bare nok? Slik har jeg det nå. Selvsagt kan jeg ta meg sammen og bare finne meg i dette, men nå må jeg har søvn. Når følelsen gjør at du mister deg selv, og klarer ikke helt å holde besinnelsen og tålmodigheten er lik null med alt! Ja, da må man innse at nok er nok.

Så, hva skal man gjøre med det? Er jo ikke akkurat så veldig mye man kan gjøre… Selvsagt kan man få noen til å ofre sin søvn ett par netter, slik at du selv lader opp til å ta kampen!

Den berømte og oppskrytte kampen. Å få poden til å sove en hel natt. Slutte med nattpuppen. OG det er ikke alltid poden likeglad for…

Jeg har prøvd, og må nå leve med å amme 2 ganger innen midnatt, og en gang midt på natten. MEN det er jo ikke akkurat så ille, om poden bare hadde sovet alle de timene i strekk uten å våkne opp etter smokken. Gulroten min er om mange mange mange år, SÅ er det endelig tid for t mmamma kan sove.
Håper jeg. Lov til å drømme…

Leave a Reply

