Ærlighet er ingen skam · Diverse

En generell frustrasjon….

Jadda. Du er så flink til å rydde ut av oppvaskmaskinen og ta ut søpla! HVA MED MEG DA?! Dette er et fenomen som irriterer meg ganske mye. Jeg må liksom bemerke hver gang mannen gjør noe husarbeid. HVA NÅR JEG GJØR NOE DA? Jeg får aldri høre at det er godt jeg orket å rydde, vaske, ta klesvasken, laget middag i tillegg til å ta vare på poden.

Hvorfor skal så menn fortelle hvor flinke de var og holde på til vi skryter av de? Syntes nå jeg og er flink til alt det! Men jeg får høre det når jeg først ikke gidder. Akkurat det samme når jeg er ute å handler! Jeg spør gjerne dagen før om det er noe spesielt han ønsker fra butikken i morra. Jeg sier hva jeg skal kjøpe og kommer med forslag til hva han alltid pleier å klage på at jeg ikke kjøpte. Når man kjøper, så blir det galt, fordi han skulle jo ikke ha det. Lar man være, så vil han ha det. Og de sier vi kvinner er vanskelige og alltid er sure! HA! Joda. Kan ikke skjønne hvorfor…

Leave a Reply

