Ærlighet er ingen skam · Diverse

Jeg er sikker på at jeg la han fra meg akkurat der!

Han er allerede nådd å bli hele 9 månender! Tiden går altfor raskt, jeg innser både at han begynner å blir stor gutt, og jeg snart er ferdig med tilværelsen som hjemmeværende mamma. Et nytt kapittel venter på oss. Spennende og skremmende på en gang!

Jeg vet ikke helt hva dette året har i vente, men sommersesongen er allerede planlagt med fulltidsarbeid. Både før og etter er litt uvisst og lite jobb. Så økonomisk er dette veldig skremmende.

Jeg hadde jo så god tid til å spare til måneder uten pengestøtte til både private, felles og studielån utgifter. MEN så sitter jeg her med en konto som nesten er tom…

For ikke veldig lenge siden begynte poden vår å åle seg frem, knappe dager etterpå begynte han å krabbe! Nesten bare noen timer senere startet han å reise seg opp ved hjelp av møbler! Så nå ligger alle spisestustolene våre på gulvet forran peisen. Vi hadde jo så god tid til å skaffe peisgrind… Ikke helt!

Nå begynner den virkelige bekymringen for alt! Knall og fall. Allerede har han slått hodet mange ganger. Stakkars liten… Vi gjør så godt vi kan, men kan desverre ikke skjerme han for alle skader. De verste prøver vi å unngå, men er redd den dagen han brenner seg på ovnen, kutter seg på kniven, faller ned trappa eller sofaen. Det er så mye farlig her i verden. Og som foreldre bekymrer vi oss hele tiden! Jeg prøver å ta alt med godt mot, men inne i meg skriker jeg!

Spennende er det og alt sammen! Tenk at vår sønn har klart å utvikle seg så raskt! Jeg er så utrolig stolt av han!

Leave a Reply

