Diverse · Hjemmelaga mat og barnemat

Potetstappe med kjøtt

Noen dager må man gjøre det ekstremt enkelt. Det å være mamma med jobb og en mann som har perioder hvor han reiser mye i lange perioder, ja da trenger man noe enkelt! Så her om dagen bestemte jeg meg for å lage ferdig middagen før jeg gikk på jobb!

 

Heldigvis begynte jeg litt sent denne dagen… Men det å lage middag klokka halv ti på morgenen føltes veldig rart…

IMG_20161013_092225.jpg

IMG_20161013_092228.jpg

Ferdigpakke med stappe som bare skal røres inn med vann. Lenge leve latskapen!

IMG_20161013_092233.jpg

IMG_20161013_093001.jpg

Legge i form sammen med valgfritt tilbehør, som er stekt sammen med kjøttet først.

IMG_20161013_093213.jpg

Legge stappa på toppen med ost og krydder.

Så dekket jeg bordet før jeg gikk! Føltes veldig merkelig! Og himla godt da jeg kom hjem. Da stod maten i ovnen og var nesten klart da jeg kom inn døra. (Heldige meg får en del hjelp av min mamma, pappa og lillebror når jeg jobber ut over barnehagens åpningstider.)

IMG_20161013_093838.jpg

Leave a Reply

