Ærlighet er ingen skam · Diverse

Gravid med en liten en i hus

Å være gravid igjen er jo ekstremt koselig, men også veldig krevende. Nå er jeg like heldig som sist med at jeg ikke er kvalm eller har noen store plager. Første månedene var jeg ekstremt trøtt, mye hormoner og hadde problem med å finne en god balanse. Spesielt da mannen hadde mye reising i denne perioden. Takk og lov for at jeg ha mine foreldre nær oss. Så det var enkelte dager han ikke ville stoppe å gråte. Han var sint og frustrert og det ble jeg også. Det var midt i overgangen på fulltid i barnehagen med mye forandringer på en gang for minsten siden pappa sjeldent var hjemme. Og det forstår jeg godt og det har han lov til. Bare litt dårlig timing for min del som var utstlitt uansett hvor mye jeg hvilte og mye hormoner som jeg skulle finne ut av. I full gråt og fortvilelse ringte jeg mamma og ba dem hente han. Jeg orket ikke mer.

Leave a Reply

