Ærlighet er ingen skam · Diverse

Plutselig var alt tilbake til “normalen”!

Ja, plutselig falt alt på plass igjen! Og den verste perioden så langt er plutselig over og du glemmer hvordan det egentlig føltes. Uten forvarsel, slik det det begynte, så var det plutselig over.

Tennene som skulle ut er på plass, feberen er borte, nesa renner ikke så mye lengre eller er så tett, hosten har gitt seg, og til og med forkjølelsen til oss andre gir seg også.

Det har vært lange og tunge dager både hjemme og på jobb. Jobb har ærlig talt vært et fristed hvor jeg har kunnet slappet av opp i denne perioden som var vanskelig. Men så plutselig våknet jeg 08.30 og poden sover enda. Og har sovet igjennom natta siden jeg la han 1830 dagen før. For et fantastisk sjokk det var! Og slik har det nå vært 4 dager i strekk.

På dagen er han som før, kjempeglad.  Vi leker og koser oss. Har hatt litt feber som har kommet og gått, men nå har han ikke vondt lengre i verken på grunn av tenner eller på grunn av forkjølelsen. Og vi vet han fungerer best når han får i nok mat og sover godt.

Vi kjenner igjen sønnen vår som sprer så mye glede rundt seg. Og jeg er helt fortapt i denne vakre skapningen. Og har virkelig fått gleden igjen for at nå kommer lillebror i mars 2017. Når det har stått på sitt verste har jeg virkelig gruet meg til at vi skal ha to. Men ikke nå. Ikke når dagene og nettene er slik som nå. Da tenker jeg bare på gleden dette gir til oss alle. Og hvor heldige vi er som har en så fantastisk sønn, og snart en til. Det er helt ubeskrivelig.

Leave a Reply

