Diverse

Ratatouille

Vi havner fort i rutine og lager stort sett det samme til middag fra uke til uke. jeg fikk litt nok og dro til med Ratatouille! Smakte utrolig godt. Jeg fant en på nett som bare bestod av litt ulike type grønnsaker. så tenkte jeg at jeg måtte gjøre noe mer ut av dette og slo på storslegga. Og det tok faktisk ikke lange tiden.

IMG_20170127_162053.jpg

Æ gjorde det sånn her:

Forslag til tilbehør: squash, aubergine, gulrot, poteter, biffstrimler, hakka tomater, løk, hvitløk, paprika, ost og krydder

  • Satt ovnen på 200 grader
  • Kutta opp grønnsaker
  • La poteter og gulrot i form som jeg satt i ovnen ca 20 minutter i olje.
  • Stekte kjøtt sammen med hvitløk som jeg så la på en tallerken når de var ferdig
  • Stekte løk, aubergine og squash
  • Når alt var stekt stekte jeg alt sammen i panna med hakka tomater og krydret med oregano, salt og pepper.
  • Til slutt la jeg alt i formen til osten var gyllen

Middag! namnam!!

IMG_20170127_153602.jpgIMG_20170127_154257.jpg

IMG_20170127_155859.jpg

 

 

Leave a Reply

