Diverse

Kylling med stappe og grønnsaker

Etter Ratatouille middagen ble jeg litt inspirert. Fant noe kyllingfillet på frysen og kjøpte inn aubergine og squash igjen.

IMG_20170128_174521.jpg

Denne ganga gjorde jeg det veldig veldig enkelt. Jeg brukte: poteter, gulrot, squash, aubergine, rømme, smør, løk salt og pepper

Hør nå her: 

  • Kokte poteter og gulrot sammen, som jeg tilsatte salt, pepper og smør da jeg stappa dette sammen.
  • Grillet kyllingen med krydder og marinert i olje
  • Aubergine, squash og løken stekte jeg i panna.

Ferdig!  🙂 Veldig raskt og enkelt, og smakte veeeeeeeeldig godt!

 

IMG_20170128_171923.jpg

 

IMG_20170128_171913.jpg

Leave a Reply

